2023. január 21., szombat

Mire jó magázgatni?

 Nem értem az ügyet hogy minek szokás magázni az embert!

Főleg az a furcsa hogy olyanok is magáznak, akiknek a gyerekük is időssebbek én tőlem! Ezek szerint ők a saját gyerekükek is magázzák? Vagy mi van?

Közben meg az én tőlem sokkal fiatalabbak meg tegeznek engem! Sőt még bámulnak, és szerelmessek is én belém, állíttólag!

Ki érti ezt? Mert én nem értem!

Kifordított lett az emberiség! Ugye?

Pedig a tiszteletet tegezve is meg lehet adni! Ja meg magázgatva is lehet tiszteletlennek lenni! Ugye?

Én szerintem a magázás az a távoltartásnak a jele! Ja meg pont az a tiszteletlenség, mert öregnek nézi az embert az a valaki!

A tegezés az meg a közeledésnek, és a barátságnak a jele! Tehát az aki tegez engem, annak én fontos vagyok! Szóval ő jóban akar én velem lenni, azért tegez! Ja meg ő is abba a csoporta, és abba a helyzetbe tartozik, amibe én is vagyok! Ugye? Ez egyszerű filozófia, én szerintem!

Szóval az aki öregnek számít, és közben meg a sokkal fiatalabbat magázza, az pofátlan dolog, és tiszteletlenség, ja meg megalázó dolog is az, én szerintem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése