2023. augusztus 24., csütörtök

Vigyázat! Érden autóból vegyszeres spriccelés megy!

 2023.08.18.-án 15:00 körül Érden, az Elvira utcában jártam! Aztán hirtelen hátulról jött 1 fekete autó, és abból 1 személy én rám spriccelt valamilyen vegyszert, oldalról, amikor mellettem volt!

Én csak lestem egyet hogy ez meg mi volt!? A hajamat + a karjaimat + a pólómat is lespriccelte valamilyen szagos izéval!

Aztán mentem tovább, és láttam hogy az utca közepén körösztbe megállt, és utána jobbra bement az egyik házhoz az udvarba!

Én mentem tovább, és ott megálltam, és kérdeztem attól a palitól hogy mi volt ez a spriccelés?

Először letagadta!

- Mondom nem köll letagadni!

- Utána meg azt dumálta hogy nem álltá félre!

- igen, tényleg? Errefelé így szokás ez?

Ki vagy te, kiskirály? Vagy mi?

Följelentelek!

- Jelentsé!

Ezután bezáródott a tolókapuja!

Tehát ott lakik!

Érd, Elvira utcában lakik ez az ősz hajú, magas pali, fekete autóval!

A kapura kilett írva hogy gépi földmunkás!

Vagyis vállalkozó az a kiskirály!

Tehát Érden jól gondulják meg a lakosok hogy kit, és miféle személyt hívnának el gépi földmunkára! Mert ha valami nem tetszik neki, akkor vegyszeres szagos spriccelés lesz belőle!

Furcsa személyek vannak sokfelé! Pl.: Érden is!

Ez mire volt jó? Nem értem az ügyet!

Így akar hírnevet szerezni magának?

Az övé a világ? Vagy az az utca az övé?

Miért nem lehetett szólni nekem hogy menjek félre?

Ez közlekedési szabálysértés + megalázás + önbíráskodás,..stb.!

Fogok belőle ügyet csinálni!

Azóta pöttyöket + csíkokat látok a szemeimmel, és viszked a bőröm!

Abszolút nem hiányzott ez én nekem, mert én amúgyis pajzsmirigy beteg vagyok, és a szívemmel is van baj!

Nem hagyom ennyiben az ügyet!

Mert nem azt csinálhatnak személyek, amit ők akarnak!

Nem hagyom azt hogy másik emberrel is megcsinálni ezt az a szutyok génhibás személy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése