2024. április 10., szerda

Modellkedés

 Én szerintem itt a magyarokná nincs szükség modellekre!

Legalábbis ezt lehet tapasztalni!

Mert mindig mindegyik modellügynökségekben voltak kifogások hogy most ez van, most az van, most ilyeneket keresünk, most amolyanokat nem keresünk....stb.szövegek voltak!

Csak azt nem értem hogy mi a fenének vannak annyi rengeteg modellügynökségek, ha közben meg mégse nincs náluk semmi se!?

Jó vagy modellnak, szép arcod van, szépek a szemeid, majd szólunk, ha lesz valami! : Ezek a szövegek is voltak már modellügynökségben!

Mire jó ez hogy megy a duma, de mégse nem lesz semmi se belőle? Nem értem az ilyeneket!

Ki érti az ilyeneket?

Nem lehet eligazodni jópár embereken!

Ja lehet hogy én túl jó vagyok nekik a modellügynökségekbe!?

Furcsa dolgok ezek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése