2023. február 25., szombat

Discok + gatya

 Érdekes discok vannak vidéken, pl.: Pakson az Ürgemezőn, és Dunaújvárosban a Béke térnek a közelében a Dunafitt!

Tehát az volt hogy ezeken a helyeken egyesek a bejáratná ilyeneket dumáltak én nekem hogy : Te így nem mehetsz be ebben a gatyában! - Mert miért nem? - Csak farmer gatyában mehetsz be ide! - Nem mindegy hogy miben vagyok itt?  - Mond meg a főnökünknek! - Oké, jól van, hívjad ide! - Most nincs itt! - Mikor lesz itt? - Talán holnap. Amúgy is szakadt a gatyád. - Mi van? Hol van elszakadva? Nincs az elszakadva! - De úgy látszik.

Szóval furcsa világ van bizonyos disconak nevezett helyeken!

Nem tudják egyesek azt hogy kivel állnak szembe!

Én táncos vagyok, és engem Pesten beszoktak engedni mindenhova, az összes szórakozóhelyekre, és discokba is! Sőt a csajok, akik a belépési papírt nekem adták, azok jó bulizást kívántak, és még vigyorogtak is én nekem! Tehát van egy kis különbség a discok között! Nekem pont az a legjobban furcsább ebben az egész ügyben hogy pont vidéken szarakodnak az emberrel, és közben meg Pesten jól bánnak az emberrel!

Hogy van ez? Ki érti ezt? Mert én nem értem az ügyet!

Ezek szerint én túl jó vagyok vidéken! Ugye? Vagy mi ez?

Lehet hogy irigykednek én rám!? Vagy mi a bajuk van én velem?

De igazából pont nekik van baj az agyukkal!

Csak úgy elárulom hogy a farmert azt a parasztok használják eredetileg! Szószerint a cowboyok = tehénfiúk használnak farmert! Azért mert a farmer az bírja a gyűrődést! De egyesek nincsenek tisztában a dolgokkal! Ja meg csak kerestek rajtam nálam hibát! Lehet hogy nem tetszett a pofám nekik!?

Amúgy meg senkinek se nincs hozzá semmi köze se ahhoz hogy ki miben van! Csak az a lényeges hogy ne koszos büdös szakadt legyen! Ezt igazából kivételezésnek hívják!

Aztán meg akartam volna beszélni ezeknek a "discoknak" a tulajdonosával dumálni, de azóta se nem lehet elérni őket!

Érdekes dolgok ezek! Ugye? Pedig így voltak ezek pár évvel ezelőtt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése