2023. március 6., hétfő

Hartára tilos bemenni!

 Van itt a kis magyar hazában 1 furcsa falu, ami Bács Kiskun megyében van, az a neve hogy Harta!

Tehát egyik évben, én az utcán menten ott Hartán, és megálltam ott 1 térképes tábla előtt, és azt olvasgattam!

Aztán hírtelen a hátam mögött megjelent 1 pali bicajjal!

Kérdezte tőlem hogy :

- Miben segíthetek, szóljak az igazgatónak?

- Melyiknek, és minek?

- Az egyiknek, csak úgy.

- Maga itt lakik?

- Én nem!

- Segíthetek egyébben, másban?

- Nem!

Aztán az a pali elment onnan!

1 percen belül jött 1 zsaru kocsival!

Megállított engem, és mondta hogy igazuljam magamat!

- Oké, jól van!

- Maga az előbb nem válaszult valakinek.

- Ja pont inkább az nem válaszult én nekem!

- Mit csinál maga itt?

- Én megnézem a rádiókat hogy milyen a vétel!

- Melyiket?

- Mindegyiket!

- Maga nem mászkálhat csak úgy itt az utcán!

- Miért nem?

- Mert itt mindenki ismer mindenkit!

- Furcsa egy falu ez!

- További szép napot!

- Viszlát.

Aztán én ezt az ügyet nem hagytam annyiba, és jelentettem az ügyet tovább, az illetékeseknek!

Szóval furcsa világ megy a magyarokná!

Mire volt ez jó? Mi ennek az értelme?

Azt hitte az a személy hogy beszarok a zsaruktól? Vagy mi van?

Vagy bűnözőnek nézett engem az a dédó személy?

Vagy ott abban a faluban az idegenek, azok csak bűnözők lehetnek?

Nagyon ráérnek ott az emberek!

Dögunalom van ott, és így legalább zajlott nekik az élet! Ugye?

Hartán királyság van!? De én eddig nem tudtam! Vagy mi van ott?

Amikor bementem oda abba a faluba én akkor nem láttam olyan táblát ott, amire rá lett volna írva hogy ide tilos bejönni!

Szóval én ezt az ügyet azóta se nem értem!

Azért mert én naponta találkozok idegen emberekkel, és én mégse nem küldök rájuk 1 db.rendőrt se!

Pofátlan, és megalázó dolog volt ez!

Pedig én régebben már jártam ott, és akkor még nem volt semmilyen gubanc se!

Elmebetegek bizonyos személyek!

Pedig akkor még nem szurkálták ész nélkül az embereket a kísérleti oltóanyagokkal! Mégis egyesek már akkor génhibássak voltak! Ugye? Vagy mi volt ez?

Nem tetszett a pofám egyeseknek!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése