2022. december 12., hétfő

Pajzsmirigy = hormon!?

 Azért írom ezt a bejegyzést, mert már unom, azt hogy jópár személyek azt mindják, és el is hiszik hogy a pajzsmirigy az = hormon! Pedig a valóságban az nem hormon! A hormonoktól pattanások, és elhízás is lesz tőlük! A pajzsmirigy betegségtől nem lesz se pattanás, se elhízás! A pajzsmirigy az nem hormonzavar, és attól nem fog éhes lenni az ember! A pajzsmirigy az a nyakban van, és azok becsomósodhatnak is! Nekem már volt vele gondom, pont az miatt tudom hogy mi van! A pajzsmirigy az a nyelőcsőné van, és én nálam úgy indúlt el hogy azt hittem hogy félrenyeltem volna valamit! Aztán vizsgálatok után találtak én nálam egy 1 cm.-es csomót, amit pipával erl lehetett oszlatni! Csak az a baj higy az időnként visszajön! A pajzsmirigy betegség az általában attól indul el hogy kint a hidegben dolgozik az ember, és közben meg hideget eszik, és hideget iszik az ember! Ja meg még úgy is elkezdődhet hogy megfázott az ember, és ez lett a szövődménye neki!

Tehát jó lenne hogy ha már befejeznêk egyesek a félrevezetést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése