2022. december 19., hétfő

Jegyzők

 Mit szóltok hozzá?

Én még júl.-ban jelentkeztem népszámlálónak, akkor én voltam a 2.! Aztán szep.végén be mentem a hivatalba, és megkérdeztem hogy mi a helyzet van a népszámlálós üggyel? Aztán odalettem irányítva a R.Judit aljegyzőhöz, és azt mondta hogy túljelentkezés volt! - De mondom 2-en voltunk! - Hát nem felelt meg! - Miben? Csak 1 sima papír volt az, amin lehetett jelentkezni! Még a szakmát se nem kérdezték! Aztán 1 hét múlva elmentem a másik jegyzőhöz a Boldoczkihoz! Ő meg ilyeneket mondott hogy hát ők így döntöttek! Talán tartaléknak jó leszek. - Jó lett volna legalább 1 papírt küldeni hogy nem feleltem meg, vagy valami! Abszolút nem érdekli őket az ügy! Mi alapján lettem abból kihúzva? Még azóta se nem értem az ügyet! Pedig nekem sokmindent köszönhetnek az itteni emberek! Én már sokmindemt aktiváskodtam itt! De már mindegy az ügy! Mert utána kiderült az hogy mik voltak a kérdések, és én olyanokat nem is akartam volna kérdezni az emberektől, mert azok magán jellegű dolgok! Szóval engem lehet hogy még el is zavartak volna az emberek a hülye kérdések miatt. Aztán közben kiderült még az is hogy a műv.házból az egyik nő, az is ilyen kérdező volt, és járta az utcákat! Vagyis már megint a haverok, meg a nyalizók kaptak pénzt! Egyeseknek nem ölég 1 helyről pénzt kapni, még 1 köll, meg még, meg még! Semmi se nem ölég! Ugye? Ja meg az ilyenre is csak a nőkre volt szükség! Ugye? Az volt a szöveg hogy diploma is köll hozzá az összeírónak! De akkor az a nő miért nem lett ott igazgató a műv.házban? Ja meg akkor a postásoknak is diploma kőne, vagy nem?! Vagy mi van? Mert azok még pénzt is számulnak naponta többször is! Hogy van ez? Ki érti az ilyeneket? Mert én nerm értem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése