2023. január 6., péntek

Óraátállítás

 Mire jó az óraátállítás? Nem értem a lényegét! Arra jó hogy télen, amikor amúgyis korán sötét az ég, akkor méghamarább sötét legyen! Ugye?

Én szerintem itt a magyarokná maradjon meg a nyári időszámítás, és úgy még télen is 17:00-ig mindig világos lesz az ég!

Tehát 2023.tavasszal legyen az utolsó óraátállítás, én szerintem!

Én már évekóta nem állítgatok át órákat! Mert már unom az ügyet, és fölösleges! Ja meg már évekkel ezelőtt azt ígérték az illetékesek hogy már nem lesz óraátállítás!

Aztán meg jópár népek soha se nem állítgattak át órákat, pl.: török, iráni, arab,..stb...! Szerintem nekik több eszük van! Mert tudják hogy fölösleges az óraátállítgatás! Az óraállítgatással nem lehet semmit se megspórulni! Ezt a szöveget csak kitalálta valaki, és a többiek meg utánozzák!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése