2023. január 3., kedd

Kapubetörő rokonok

 2019.évben nyáron egyik napon 20:00 körül hirtelen nagy zaj volt! Úgy megilyedtem hogy majdnem szívinfarktust kaptam! Hát a nagybátyámnak a felesége, és annak az anyja szószerint kapustól együtt jöttek be mihozzánk! Én meg kimentem, és anyukám is, az udvarba! Aztán azok ott ordítoztak az udvarban! Én meg elzavartam őket! A kapu zárva volt, és még 1 fém drót is benne volt, és még úgyis betudtak ide törni! Ja amúgy meg még óvónő ez a személy! Mondtam is neki hogy szégyeljed magadat! Milyen óvónő vagy te? Aztán meg ezt az ügyet elárultam a főnökének hogy figyeljenek oda rá, nehogy valamit csináljon a kisgyerekekkel is! Aztán ezt az ügyet elárultam a rendőröknek is, de azok nem foglalkoznak az üggyel, mert nem volt tettenérés!

Aztán az még az ügyben az érdekes hogy anyukámra ráfogták ezek a személyek hogy ő lopott valamilyen borsót tőlük! Tehát rágalmazták őt! Ez is bűncselekmény!

Aztán azóta már bocsánatot kért anyutól ez a rokon, de én tőlem nem, de fölösleges lenne, mert én soha se nem fogok megbocsájtani neki!

Azóta már meghalt ennek a nőnek az anyja! Pont ez is furcsa az ügyben hogy mitől volt az olyan jóerőben? Mert rá 1 évre, akkor halt meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése