2022. december 22., csütörtök

Fujtogatós szomszéd

 Egyik évben tavasszal tisztítgattam a mi házunk előtt lévő ároknak az alját! Közben  meg kijött a szembe lévő szomszéd, és kötekedett én velem! Aztán hírtelen már lent volt velem szembe az árokban, és elkezdett fujtogatni engem! Ekkor anyám látta, és hallotta is hogy mi van, és kijött a ház elé, és rászólt a szomszédra hogy haggyad békén! Ezt látta is annak a felesége, de nem szólt rá! Aztán kilettek hívva a rendőrök, és lett mondva nekik hogy mi volt, és még a nyakamon is vörös foltok voltak! A szomszédnak a felesége is elárulta hogy mit csinált a férje! A zsaruk meg csak avval foglalkoztak hogy valamilyen műanyag izét fújni, és alkoholt ittunk: ezt dumálták! Mondom mi van? Én nem is láttam alkoholt idén! Aztán előre szedtek újat azokból, és akkor kiderült hogy mégis 0 volt az alkohol nálam! De a szomszédnak avval is alkoholt mértek! Aztán a szomszéd nyalizott nekik hogy ő tud ilyeneket hozni nekik! Aztán el se vitték a rendőrök a szomszédot! Hogy van ez? Ki érti ezt? A szomszédnak mindent szabad csinálni? Vagy mi van? Mert én úgy tudom hogy ez bűncselekmény! Vagy mégse nem az? Vagy attól függ hogy ki csinálta? Szóval az a furcsa hogy én ha megyek sz utcán, akkor már egyből megállít 1 zsaru hogy mit csinálok itt, hova megyek,..stb...! De a valódi bűnüzők meg szabadlábon vannak, furcsa módon! Fordítva működnek az ügyek errefelé! Ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése